Vader & moeder vanaf 30. (andere leefijd wellicht nog steeds interesse!!)

  • Sander Schram

    Hallo,

    Ik zit in Amsterdam op een film school Open studio. Ik ben bezig met mede-studenten met een kort-fiilmpje voor school. Onze opdracht is 2 minuten en er mag geen dialoog in zitten, maar er mag wel 1 iemand praten. Wij zijn nog dringend opzoek naar een vader en een moeder. van minimaal 30 jaar. We hebben voor extra ook nog een ziekebroeder nodig voor 1 scene als je mee wilt doen maar geen 30 bent. . We hebben besloten dat alleen het meisje mag praten. En wat ik van de ouders wil hebben zijn gezichtsuitdrukkingen. Ze zijn enorm wanhopig en dit moet dus duidelijk in hun gezichten te zien zijn.

    Ik verwacht dat u ongeveer 2uur aanwezig hoeft te zijn, en u krijgt uiteraard het filmpje als die klaar is.

    Het is in bussum. Over vervoer kunnen we dingen regelen. evt. met crewlid meerijden of iets dergelijks.

    Het zijn 3 korte scenes voor de ouders:

    begin: Zitten tv te kijken en tiener wordt boos en gaat weg.

    Droom: De ouder is dood en ligt op een brancard.

    Einde: vliegt de tiener in de armen van de ouders.

    Film in het kort:

    Het gaat over een meisje en zij heeft altijd ruzie met haar ouders, die kunnen nooit iets goeds doen. Dan zonder dat de kijker het weet komt zij in een droom terecht en gebeurt er iets vreselijks met haar ouders. Op dat moment gaat ze dan beseffen dat ze helemaal verkeerd bezig was en krijgt enorme spijt. En dan schrikt ze wakker rent ze naar beneden en is helemaal in de war en de ouders op hun beurt ook. We gaan proberen een paar mooie shots te draaien op een dolly en een crane. Het kan dus een leuke ervaring worden waar we dus veel van kunnen leren!!

    Als u interesse heeft dan kom ik graag met volledigere informatie!

    Ik hoop spoedig van u te horen.

    Mvg. Sander

  • Genja Kofman

    Beste meneer/mevrouw,

    Ik ben geïnteresseerd in de rol van de ziekenbroeder.

    Ik ben 28, heb toneel ervaring en ben represntatief.

    Kan je mij laten weten of je me kunt gebruiken voor je film?

    Met vriendelijke groet,

    Genja Kofman