Actrice gezocht voor nieuwe Nederlandse horrorfilm

  • Melissa

    Ik vroeg me af of jullie nog een actrice zochten?

    22 jaar

    Dik blond lang haar

    blank huidskleur

    blauwe ogen

    1,78 m

    Met vriendelijke groet,

    Melissa

  • Suus

    Ik ben ook wel benieuwd of er al iemand is gevonden?

    Ik ben 20 jaar

    En zo zie ik eruit:

    Kan verlegen maar ook bitchy wezen, en dat past denk ik wel in deze rol.

    Hoop wat te horen.

  • Marianne Raffaella

    Hallo,

    Zoekt u nog steeds een ‘Tamara’?

    Zo ja, ben ik enorm geinteresseerd en enthousiast!

    Ik ben zelf de gehele basisschoolperiode het lelijke eendje geweest. Dat heeft me veel verdriet gedaan. Ik was erg mollig toen die tijd en zeer introvert opgesteld. Door mijn gewicht werd ik gepest.. Ik was nou eenmaal anders. Tamara is ook anders dan alle andere mensen. Ik had zelf ook gedachten om die vreselijke pestkoppen koek van eigen deeg te geven maar om een of andere reden niet gedaan.. Ik kan me in ieder geval heel goed in Tamara's personage plaatsen. Verder ben ik 10kg afgevallen. Heb nu normale maat 40. Ik dacht van als we nou Oude Tamara filmen als een typisch onzeker mollig meisje dat zich interesseert in Magie/Tovenarij en dan terug komt als Slank, vol zelfvertrouwen, geheimzinnig en sexy babe.. Dan heb ik in een jaar tijd nog wel een extra 10kg kwijt voor de nieuwe Tamara.

    Ik heb 4 jaar op toneelschool gezeten en 4 musicals gedaan.

    Ik ben half peruaans en half nederlands, maar ben hier in NL opgegroeid. Ik kom gesloten/geheimzinnig over dmv mijn katteogen.

    Ik heb lang bruin/zwart haar met bruin/zwarte ogen. Geen moeite om (kleur)lenzen in te doen en op hoge hakken te lopen.

    Kan verder makkelijk vroegere gebeurtenisen en emoties tot me oproepen .

    En tja inmiddels is zelfvertrouwen en sexappeal uitstralen geen punt meer:P

    Raffie-x-hyves.nl

    Ik hoop van u te horen.

    Mvg,

    Marianne Raffaella Kimberlie

  • Eva Green

    Dit lijkt mij, helemaal te gek.

    Ik ben een leuke, spontane meid van 20 maar ik kan me in verschillende personages inleven.

    Ik vind het geweldig om een femme fatale te spelen, maar ik zou ook goed een verlegen meisje kunnen spelen.

    Ik heb 2 jaar op het toneel gestaan en heb ook verschillende rollen gespeeld.

    Graag licht ik bovenstaande toe in een persoonlijk gesprek.

    Groetjes van Eva Green

  • Gina Broeders

    Gegroet!

    Mijn naam is Gina Broeders en ben 18 jaar oud. Ik vroeg mij af of de opnamens voor de trailer al zijn geweest anders zou ik graag auditie willen doen.

    Ik ben jong maar wijs heb 5 jaar lang drama lessen gehad en vind het heerlijk om te acteren.

    Bruine ogen

    Bruin krullend haar

    Lengte; 1.70

    licht getint

    Met Vriendelijke Groeten,

    Gina

  • Rozalie Adams

    Hallo productmedia.

    Ik ben Rozalie, 18 jaar oud en erg geïnteresseerd in wat jullie mij te bieden hebben,

    alleen de ervaring lijkt me al heel mooi en leerzaam en ik ben er dan ook erg enthousiast over,

    ik ben dan wel 18 jaar, maar beschik over een flinke dosis lef, inlevings en doorzettings -vermogen.

    ik heb lang blond krullend haar en blauwe ogen

    ik ben ongeveer 1,73 meter lang en heb een slank figuur (mt 36).

    ik hoop graag meer van jullie te horen.

    Groetjes Rozalie

  • Cisel

    Hallo ik ben Cisel en ik ben 15jaar. Ik zou zooooooo graag een rol willen hebben in zo'n film!

    ik ben goed in acteren en vooral als het om horror gaat. laten jullie het mij alsjeblieft weten?

    Groetjes.

  • Melanie

    Mij lijkt deze uitdaging heel leuk. Heb al ervaring als figurant model heb vele gezichten.

    Heb ook al een email gezonden!

    gr. Melanie Meijer

  • Nuriska

    Hallo

    Ik heb een vraag of jullie dit film al hebben gedaan?

    Als het niet is ben geinteresserd in een rol in de film

    ik heb wel geen ervaring maar ben beschik over een flinke dosis lef en doorzettings -vermogen.

    MVG

    Nuriska Louiza

  • Vanessa

    Hallo,

    Ik wilde graag weten hoe oud je moet zijn.

    12 ofzoo?