Actrice gezocht voor nieuwe Nederlandse horrorfilm

  • Britt (Bie)

    beste,

    Ik zou heel graag in een film willen meespelen omdat ik er een grote interesse voor heb.

    Natuurlijk is dit een droom voor vele vrouwen maar ik wil het meegemaakt hebben.

    Ik wil die ervaring opsnuiven, weten hoe dit alles in zijn werk ga.

    wat ik ook nog op mijn lijstje heb staan is, om samen met Clarice van Houten samen te werken.

    ik vind haar de beste Nederlandse actrice.

    Bedankt,

    Dammen B

  • Kim

    Geachte Heer/Mevrouw,

    graag zou ik wat meer informatie ontvangen over de audities van deze film.

    ik ben erg geintereseerd en wil graag meedoen als dit nog mogelijk is, hoe kan ik mij evt inschrijven en wanneer vind dit plaats?

    met vriendelijke groet,

    Kim

  • mirtha catillo

    :)

  • fatika talhaoui

    Hallo

    Ik zou mij heel graag mij willen voorstellen voor de nederlandse horrofilm

    heb ervaring in acteren

    Alvast bedankt

    Groetjes fatika

  • Siham

    Hallo, Ik ben Siham. Ik ben 13 jaar oud. (Sinds 1 maand) En ik ben dol op acteren. Al sinds mijn 4de wou ik al actrice worden. En in films spelen. Ik ben HEEL erg enthousiast over deze film. Ik heb bruin haar. En bruine ogen. En ik ben NIET verlegen, Ik ben juist HEEL verzekerd. En ik durf alles te doen op het podium. Zoals nephuilen en etc. Ik kan ALLE emoties op het podium goed uitbrengen bij het publiek. Verder rest heb ik op dansen gezeten. EN op tapdansen. Allebei 2 jaar gedaan. Dus, Ik kan hiphop en alle soorten dansstijlen. Ik ben bereid om echt ALLES te doen om in de film te kopen. Ik zal zelfs mijn haar verven als dat nodig is. Ik heb er ECHT alles voor over. En het zal me een eer zijn om in de film te spelen. Ik wil U heel erg bedanken voor het lezen van mijn bericht, En ik wens U veel succes met het vinden van de juiste persoon voor de film. Als u mij in een paar verschillende foto's wilt zien. Schrijf dan alstubliefd eerst een berichtje terug naar mij. Dat u teminste geïntresseert bent in mijn bericht. Als u het zelfde denkt over mijn uiterlijk. Dan kunnen we dealen sluiten. Ik ben een heel vrolijk persoon. En m'n ouders geven allebei toestemming om mij mee te laten doen in de film. Mijn goede eigenschappen zijn: Dat ik NIET verlegen bent. Dat ik ALLES durf, Zelfs op het podium. Dat ik er alles voor over heb om in de film te spelen, Dat ik een ENORME doorzettingsvermogen hebt, En dat ik HEEL goed ben in acteren. Ik keek altijd op tv. En deed mensen altijd na. Die mijn idolen waren. En zo ben ik ook een NATUURTALENT geworden. Mijn engels is UITSTEKEND. Het kan niet beter. Ik kan al van kleins af aan al engels praten. Als u me zou uitkiezen zou ik u voor EEUWIG dankbaar zijn. Want dan heeft u mij geholpen om mijn DROOM te laten uitkomen! Heel Erg Bedankt. Ik hoor graag wat Terug. Lieve kussens van Siham. Nogmaals, Heel Erg Bedankt!

  • Nick de ridder

    Beste lezer

    Mijn naam is Nick de ridder en ben 15 jaar.

    IK ben op zoek naar een goede film waar in ik kan acteren.

    Ik ben erg goed in drama en in inproviezeren .

    Maar vooral ook in het platje bij een als je snapt wat ik bedoel.

    Maar in ieder geval zou ik het heel graag willen hoop iets te horen.

    alvast bedankt voor het lezen Nick de ridder

  • Gwendolina

    Op mijn lijf geschreven!

    Florencia___E@hotmail.com