acteurs gezocht

  • Medina

    Hoi,Steven)

    ik zou heel graag willen mee doen aan jouw film)

    Je stijl spreekt me erg aan en ik wil heel graag ervaring opdoen.

    Ik had al vanaf mijn 3e jaar in toneel gespeeld.Aantal jaren heb ik ook in schooltheater gespeeld.

    Ik ben een meisje van 17 jaar,heb lange haar en een normaal postuur(heel dun ben ik niet).

    Laat me maar wat weten,als je geintereseerd bent!

    Groetjes,medina.

  • sanne oudermans

    ik acteer supergraag maar ik ben nog maar dertien jaar en ik wil mijn talenten laten zien bel mij anders op deze nummer:0474013786

  • Michael Nyckees

    Een goedemiddag ,

    Ik zou graag acteur willen worden , en oefen regelmatig op eigen beentje thuis .

    Het is al redelijk lang mijn droom ook acteur te worden .

    Heb wel interesse in je project .

    Laat me iets weten .

    Vriendelijke Groeten

    Michael Nyckees

  • Ingmar

    Beste Steven,

    Ik ben erg geinteresseerd in het filmproject.

    Ik zou er erg graag aan mee willen werken.

    Ik heb al enige toneel en camera ervaring.

    Dit is iets wat helemaal super is om me ervaring mee uit te breiden.

    Als u wat foto's van fotoshoots of verdere informatie van me wilt weten

    hoor ik dat graag.

    Vriendelijke groet,

    Ingmar Adegeest

  • Farid

    Hallo,

    Ik ben Farid Jedid, 22 jaar, acteur. Ik zou graag het verhaal willen weten van je film, om te kijken of het mij wat lijkt.

    Dankjewel!

    Groeten,

    Farid Jedid

  • Chris

    Ik zou graag reageren maar vind geen mail adres, mail mij a.u.b.

    alvast bedankt!

    Chris van der Weide (chrisvdweide@hotmail.com)

  • Ali.R

    Hi,ik ben 26,nederlands tanzaniaans,geboren in zanzibar eiland,en gestudeerd in holland,ik hou van acteren en regisseren,mijn eerst act was in Africa in de kerk,want ik ben christelijk opgevoed,ik was een van de 3 wijze mannen die gingen Baby Jesus bezoeken,from then i loved acting,ik hou ook van theatre with musicals ook,ik kan engels en nederlands vloeind spreken,beetje frans en portoguese,wil laters spaans en italiaans leren,ik woon nu al 3jaar in Dordrecht,Haarlem 3jaar gewoond,en zeeland 4jaar gewoond,ik heb ook elektrotechniek gestudeerd maar nu moet ik gwn een leer werk bedrijf voor mijn stage vinden,maar acteren blift mijn eerste hobby,ik hoop dat wij kunnen de film wereld laten zien wat wij in onze mars hebben.

    dank bij voorbaat,

    met vriendelijk groet,

    Ali.R.

  • Hans

    Zijn jullie al aan het casten?

    Hoor graag even wat de plannen zijn mail ik mijn gegevens.

  • marios

    Beste Steven,

    Ik ben Marios, bijna 16 jaar oud en ik zou wel wat meer willen weten over jouw filmproject, waar willen jullie gaan draaien. Hebben jullie überhaubt mensen van mijn leeftijd nodig etc,

    Met vriendelijke groet,

    Marios Bellas

  • Gijs

    Steven,

    leuk plan,

    Als je nog iemand van 35 nodig hebt die lang geleden een beetje amateur toneel heeft gedaan. Ik bedoel dan ook echt amateur-amateur.

    Dan ben ik je man.

    Als ik je lijst met namen zo eens bekijk kan ik een prima rol vervullen als de man die het allemaal al eens gezien heeft.

    Wel jammer dat je al 3 maanden niets meer hebt laten horen op deze site, over je project

    groet

    Gijs-D