Kans op figurantenrol in GTST

  • celesta

    heey

    ik zou het heel leuk vinden om als figurant te (spelen) in gtst.

    maar ik weet niet of het van mijn ouders mag en ik weet niet of het kan want ik ben wel pas 12, maar ik wil heeeeel erg graag actrice worden dus als ik dan ben aan genomen voor figurant dan kan ik mischien tips/hulp vragen.

    vriendelijke groetjes celesta

    ps:ik kijk altijd gtst hihi:)

  • celesta

    heey!!!!

    ik ben celesta en ik ben 12 jaar, ik zou het heel erg leuk vinden om figurant te zijn in jullie soap. ik word in januari 13. ik wil heel graag actrice worden, dus dit is mischien een goede 1ste start ik kijk altijd gtst dus ik weet wel een beetje hoe ik dat moet doen:) (figueëren).

    ik hoop dat jullie voor mij kiezen want ik heb ook nog een vraag….

    maar dta vertel ik wel aan hun als ik ben uit gekozen, (als ik iets mag vragen dan hihi)

    vriendelijke goetjes celesta

  • celtjee

    heey

    ik wil heel graag mee doen.

    maar ik ben 12 jaar ik weet niet of dat een probleem is?

    als jullie mij toch dan willen kunnen jullie mij bereiken via 06-11837813 dat is mijn telefoonnummer mijn e-mail is: celestaLA@hotmail.com

    vriendelijke groetjes celesta:)

  • Mirea

    Hooi

    ik ben Mirea

    Ik ben 13 jaar

    Ik hou van gtst ik ben echt een fan kijk het altijd !! :)

    Ik zou graag actrice willen worden maar figurant begint er al op te lijken en is een mooie start

    Groetjes,

    Mirea

  • Gerben

    Geachte meneer/ mevrouw

    Op onze talenten website zijn verschillende talenten te vinden in verschillende disciplines.

    Wanneer u zich gratis aanmeld bij ons kunt heel makkelijk een zoekertje plaatsen gericht op de categorie die u wilt bereiken.

    Deze service is altijd gratis. U hoeft zich alleen aan te melden op de site van www.talstars.nl onder de knop “ IK ZOEK TALENT”

    Erg handig wanneer u in de toekoms weer naar nieuw talent zoekt.

    Mocht u hierover vragen hebben dan beantwoord ik ze graag voor u.

    namens het team van talstars.nl

    Gerben Wiersma

  • Taco Jansen

    Mevrouw Lenie,

    Via deze weg wil ik mijzelf opgeven als figurant/acteur. Ik ben 32 jaar jong een charmant voorkomen (heb ik me laten vertellen) en communicatief erg sterk. Ook beschik ik over een fantastisch improvisatie vermogen en ben ik in staat om middels mijn emphatisch vermogen me goed in te leven in verschillende karakters. Verder heb ik geen 9-17 mentaliteit en ben ik zeer flexibel inzetbaar.

    Ik hoop spoedig op een positieve reactie.

    vriendelijke groet van Taco Jansen

    p.s. wanneer u mij een mailtje stuur kan ik u mijn foto en persoonlijk profiel/CV toemailen.

  • Eva Peeters

    ik zou heel graag de figurantenrol in GTST willen spelen, omdat ik de serie volg en ik later actrice wil worden. ik ben pas 14, maar ik hoop dat dat niet te jong is voor de figurantenrol.

    groetjes, eva peeters

  • Amber

    Hallo ,

    Ik ben Amber en ben 13 jaar

    en ik zou dolgraag een figurant willen zijn in GTST.

    Ik kijk deze serie al heel erg lang en het zou een wens zijn ,

    om mee te mogen doen aan mijn favoriete serie al is het maar

    dat ik word gezien .(:D

    Mvg, Amber de Groot

  • remy

    ik wil zo graag een keer als figurant spelen in mijn favoriete soapserie

    ik kijk eke avond ernaar en het lijkt me zo leuk om er in te spelen