Actrice gevraagd (Hilversum)

  • Toneelgroep Traject

    Toneelgroep Traject uit Hilversum zoekt voor haar productie ‘Post’ en ‘God in Frankrijk’ van Nathan Vecht een actrice van midden dertig (mag ruim genomen worden) voor de rol van ‘Teuntje’ in ‘Post’. Het werk van Vecht is omschreven als‘hilarisch en pijnlijk’. Toneelgroep Traject wordt gevormd door amateurs die hun enthousiasme voor toneel delen en zo veel mogelijk willen leren.

    Motivatie, spelplezier, gezamenlijke verantwoordelijkheid voor en werken aan een optimaal resultaat zijn kenmerkend voor de groep. Traject werkt met een professionele regisseur.

    Spelers die met inzet (en ervaring) op hun beurt de genoemde eigenschappen willen inbrengen nodigen we uit te reageren. De repetities vinden plaats op maandagavond. Minimaal vier voorstellingen zijn gepland in november 2011.

    Meer informatie over de groep op www.toneelgroeptraject.nl

    Mail voor nadere informatie over de rol en dit project naar toneelgroeptraject@gmail.com of bel naar Michel Stoeltie, 06-51387861

  • wendybreekveldt

    Hierbij wil ik reageren op de advertentie, Actrice gevraagd.Na een lange opleiding genoten te hebben, ben ik toe om het in werkelijk te laten zien. Hopelijk wordt ik dan ook uitgenodigt. Vriendelijke groet, WP, Breekveldt

  • Rita Verschuure

    Ben erg benieuwd of jullie al iemand gevonden hebben. Hoewel ik in Muiden woon ben ik nog regelmatig in Hilversum te vinden. Ik heb de laatste jaren niet zo veel meer gespeeld, maar zou me graag weer ergens in storten.

    Toneelgroep Traject Schreef:

    ——————————————————-

    > Toneelgroep Traject uit Hilversum zoekt voor haar

    > productie ‘Post’ en ‘God in Frankrijk’ van

    > Nathan Vecht een actrice van midden dertig (mag

    > ruim genomen worden) voor de rol van ‘Teuntje’

    > in ‘Post’. Het werk van Vecht is omschreven

    > als‘hilarisch en pijnlijk’. Toneelgroep

    > Traject wordt gevormd door amateurs die hun

    > enthousiasme voor toneel delen en zo veel mogelijk

    > willen leren.

    > Motivatie, spelplezier, gezamenlijke

    > verantwoordelijkheid voor en werken aan een

    > optimaal resultaat zijn kenmerkend voor de groep.

    > Traject werkt met een professionele regisseur.

    > Spelers die met inzet (en ervaring) op hun beurt

    > de genoemde eigenschappen willen inbrengen nodigen

    > we uit te reageren. De repetities vinden plaats op

    > maandagavond. Minimaal vier voorstellingen zijn

    > gepland in november 2011.

    > Meer informatie over de groep op

    > www.toneelgroeptraject.nl

    > Mail voor nadere informatie over de rol en dit

    > project naar toneelgroeptraject@gmail.com of bel

    > naar Michel Stoeltie, 06-51387861