Jongeren gezocht voor theatervoorstelling

  • Michelle Mellas

    Theatervoorstelling ‘Piratenstreken’ wordt de familievoorstelling van het jaar 2011!

    De voorstelling is te zien in theater de Kamers in Amersfoort op 10 december om 15.00u.

    Jij kan erin meespelen!

    VERHAAL:

    Een heftige storm op zee verwoest piratenschip: ’t Schatje en de bemanning spoelt aan op een onbekend eiland. Overleven is een ‘must’ maar absoluut niet gemakkelijk.

    De piraten kunnen maar moeilijk met elkaar overweg en het eiland kent een groot geheim.

    In de overlevingstocht proberen ze het geheim boven tafel te halen maar worden hierbij op de voet gevolgd en tegengewerkt.

    Lukt het de bemanning om uiteindelijk achter de waarheid te komen en van het eiland te ontsnappen?

    Piratenstreken is een spannende, avontuurlijke voorstelling met een flinke dosis humor.

    AUDITIES:

    De audities vinden plaats op donderdag 22 september in Jongerencentrum de Reset.

    Het adres van de Reset is: Plataanstraat 19 in het Soesterkwartier.

    De audities beginnen om 19.00u tot 20.15u.

    In totaal zijn er 6 piratenrollen.

    AUDITIE EISEN:

    -Je bent tussen de 12 en 16 jaar.

    -Je hebt een groot inlevingsvermogen.

    -Je vind het niet eng om voor een groot publiek te spelen.

    -Ervaring is niet vereist maar heeft wel de voorkeur.

    Wat kunnen we jou bieden?

    Helaas is er binnen het budget geen vergoeding voor de spelers.

    Wat je wel meekrijgt:

    -Ervaring

    -(basis)technieken van spel

    -Een referentie

    -Een eigen portfolio (foto’s van jou/ de voorstelling en een DVD)

    Ook is er tijdens de audities, repetities en voorstelling eten en drinken aanwezig.

    Meer informatie of opgeven:

    www.piratenstreken.nl

    michelle_mellas@hotmail.com

  • Gerben

    Geachte meneer/ mevrouw

    Op onze talenten website zijn verschillende talenten te vinden in verschillende disciplines.

    Wanneer u zich gratis aanmeld bij ons kunt heel makkelijk een zoekertje plaatsen gericht op de categorie die u wilt bereiken.

    Deze service is altijd gratis. U hoeft zich alleen aan te melden op de site van www.talstars.nl onder de knop “ IK ZOEK TALENT”

    Erg handig wanneer u in de toekoms weer naar nieuw talent zoekt.

    Mocht u hierover vragen hebben dan beantwoord ik ze graag voor u.

    namens het team van talstars.nl

    Gerben Wiersma

  • Sterre Wattel

    Hallo,

    Ik ben Sterre Wattel, 12 jaar oud en woon in Walcheren (Zeeland) en zou super graag in een theatervoorstelling willen spelen.

    Het is ongeveer mijn droom om actrice te worden.

    Als er bij ons in de buurt musicals of dergelijke zijn geef ik me daar altijd voor op.

    Ik zit verder niet op een toneelschool of dergelijke maar heb bij de school musical gehoord dat ik me voor zoiets moest opgeven.

    Tijdens de musical moest ik ook solo zingen en iedereen zij dat ik wat met m'n stem en drama moest doen.

    Ik weet verder niet of dit wat voor mij is, maar voor zover ik nu gelezen heb lijkt het mij super leuk!!!

    vriendelijke

    groeten,

    Sterre Wattel

  • Eva Peeters

    ik ben Eva Peeters en ik ben 14 jaar. ik zou graag meedoen aan de voorstelling. ik zit op musicallessen, en doe mee aan de musical op mijn school.

    groetjes

  • amber

    Hallo ,

    Ik ben amber en ben 13 jaar

    Ik zou graag mee willen doen !

    als dat nog kan ..