actrice niet langer zoeken.

  • celesta

    heeeeey!!!

    ik ben celesta en ik ben 12 jaar, ik hou heeel erg veel van acteren dus ik heb mij hier tussen gezet want ik hoop dat ik in een film of soap(serie) mag spelen.

    ik word in januari 13, en ik zou het prettig vinden als ik kon acteren in de buurt van waar ik woon, dus bijv. Zwolle.

    het maakt mij eigenlijk niet echt uit wat voor'n soort film ofzo is maar het liefste niet horror maar mag wel:)

    ik zie wel of iemand mij uitkiest, ik hoop het wel natuurlijk want zo kan ik mijn actreer kuntsten op bouwen.

    vriendelijke groetjes celesta

    Ps: mijn e-mail is: celestaLA@hotmail.com (ik woon niet in LA hoor:))

  • celtjee

    heey

    ik ben celesta ik ben 12 jaar ik word in januari 13.

    ik hou heel veel van acteren dus ik heb mij hier aan gemeld.

    ik heb niet veel ervaring, alleen het schooltoneel in groep 8 maar dta was niet veel bijzonders.

    mijn e-mail is: celestaLA@hotmail.com

    tel:06-11 83 78 13

    ik heb licht/normaal bruin haar, ik ben klein voor mijn leeftijd want ik ben 1.52.

    ik hoop dat een van jullie mij kiest voor een film, soap/serie of toneelvoorstelling

    vriendelijke groetjes celesta:):):):):):):)

  • Mirea

    Hooi.,

    ik wil heeeel graag in een film of in een soap serie spelen :)

    Ik ben 13 jaar en woon in Noord-Holland, dus zo graag in Alkmaar/Hoorn willen werken als het daar is is het het makkelijkste voor mij. :)

    Ik hou heel erg van acteren. Het is dan ook mijn droom om ACTRICE te worden !!!

    Ik zou graag uitgekozen willen worden !!! (:D

    Groetjes,

    Mirea