Nieuw nederlands horrorfilm

  • dutchhorror

    Acteurs/ Actrice gezocht voor nieuwe Nederlandse horrorfilm

    Voor de opnames van een teasers voor een Nederlandstalige horrorfilm ben ik op zoek naar een jongeren in de leeftijd van 14 t/m 16jaar.

    Door middel van het maken van een teasers voor de film, waarvan het gehele script al wel af is, wil ik de aandacht trekken van geinteresseerden en bioscoop expoitanten om het film te vertonen. De teasers zal ingezet gaan worden als lokmiddel om de film daadwerkelijk te laten vertonen in alle bioscopen. De teasers zullen te zien zijn op Youtube en via een virale website.

    Ik ben zoek naar een jongeren die schoolgaande studenten zullen spelen en tijdens een schoolreis in een horrorsituatie terecht komen .

    Periode

    Ons doel op dit moment is om de teasers in januari 2012 jaar op te nemen en vlak erna de volledige film op te nemen.

    Wat bieden wij?

    Wij bieden een fantastische aanvulling op je CV en een hoofdrol in een Nederlandse horrorfilm indien de teaser goed word ontvangen.

    - Het is een low-budget film, maar alle acteur krijgen een onkomsten vergoeding.

    - De draaidagen worden compleet verzorgd. Er wordt er met professionele apparatuur en professionele mensen gewerkt.

    Reageren kan via e-mail: dutchhorror@gmail.com

    Ook voor meer informatie kun je op dit adres terecht.

  • marouane

    goeie dag meneer ik ben marouane seghir 15jaar en zou het heel leuk vinden om in deze film te spelen.

  • Elise Verbeke

    hallo,

    ik zou graag meespelen maar waar word het opgenomen en wanneer?

    want ik zou niet graag in de problemen willen komen met de school.

    alvast bedankt,

    Elise

  • Eline Hagenberg

    beste meneer of mevrouw dutchhorror,

    ik ben zelf 15 jaar en het zou mij echt helemaal geweldig lijken om mee te doen in deze film, alleen zou ik graag nog wel wat informatie krijgen over wanneer precies, waar, hoe de audities zijn en wie u eigenlijk zelf bent.

    Ik ben zelf een enorme horrorfan, en het zou ook een droom zijn voor mij om actrice te worden, en dit zou al een begin kunnen zijn. Dus ik heb veel interesse.

    Eline

  • Eva Peeters

    ik ben Eva Peeters, ik ben 14 jaar, en ik zou het ontzettend leuk vinden om in deze film te spelen.

    groetjes

  • Faiz Faouzi

    Geachte Meneer/Mevrouw ik ben Faiz Faouzi 14 jaar en zou graag willen mee spelen in de Nederlands horror film.

    Omdat ik er van droom om acteur te worden, na de 4e klas ga ik naar de Toneelschool en hoop ik dat ik en succes volle acteur wordt.

    op school vind mijn drama docent mijn en perfecte acteur en ik ben ook goed in acteren.

    ik hoop dat ‘u’ mijn en kans wilt geven om in de Nederlands horror te spelen en dat het en succes volle film wordt.

    Groetjes Faiz Faouzi

  • Sophie

    Hallo ik ben Sophie en ik word in mei 14 jaar.

    Ik zou het super leuk vinden om hier aan mee te doen, alleen waar word het opgenomen en hoe laat?

    Mail me alsjeblieft terug :).

    Doei.

  • Elske

    Hallo,

    Het lijkt mij heel gaaf om hier in mee te spelen!

    Ik ben Elske en word deze maand 15 jaar.

    Ik zit op toneel les.

    Maar als u mij zal kiezen zou ik graag weten waar en wanneer het is i.v.m school hopelijk is het na school.

  • Feraya

    hallo,

    ik ben Feraya de Jonge, en ben 14 jaar.

    ik zou het leuk vinden om mee te spelen met je film.

    wel zou ik inderdaad wat meer informatie willen over het ‘wat en wanneer’

    (misschien vind je dat 14 wat jong is, maar ik word heel vaak ouder geschat)

    Groetjes

    Feraya

  • janne

    hallo,

    mijn naam is janne van der end ik ben 15 jaar en wil heel graag actrice worden, misschien (aan de datum te zien)

    ben ik te laat om auditie te doen zo niet kunt u mij dat laten weten?

    ik ben 1 meter 80 en heb dik blond half lang haar en een normaal postuur.

    janne3141@hotmail.com