Acteurs 20 - 50 jaar gezocht

  • Nathalie van Diggelen

    Hallo!

    Wij zijn een groepje Media & Entertainment studenten en voor een productie die we in mei willen gaan filmen zoeken we 3 acteurs:

    1 x presentator: 30 - 50 jaar, lengte minimaal 1.70m, geen bezwaar tegen roken, een beetje onguur type.

    2 x coachen: Man, 20 - 50 jaar, in bezit van sportkleding, goed in improviseren.

    Het gaat om een programma genaamd Tension: een discussieprogramma tussen 2 uitersten. Centraal hierbij staat een nieuwsitem of maatschappelijk thema. Om het programma interessant te houden filmen we het in een boxing setting met alles erop en eraan. Hiervoor zoeken we dus een presentator en 2 coachen.

    Het gaat om 1 draaidag (hooguit 2) half / eind mei. Er staat helaas geen vergoeding tegenover als een geldbedrag, maar wel bieden we uiteraard reiskostenvergoeding, catering, een lekkere fles fijn en een kopie van de DVD.

    Het is een leuke opdracht voor je CV en je zou ons natuurlijk ook erg erbij helpen!

    Foto's, CV en eventueel geluidsfragmenten kunnen gemaild worden naar nathalievandiggelen@hotmail.com

    Wie weet tot snel!

    Met vriendelijke groet,

    Nathalie van Diggelen.

  • MarkDaniel

    Mijn naam is markdaniel en bied mijzelf aan omdat ik denk dat ik wat kan toevoegen aan het geen wat jullie zoeken ik ben 170 lang heb geen haar kan goed improviseren en ik ben 23 jaar oud vriendelijke groet MarkDaniel

  • markst

    foto heb ik hier even niet, maar ik ben 193/81k 25 jaar en kom uit alkmaar.