Actrice gezocht voor nieuwe Nederlandse horrorfilm

  • ProDutch Media

    Voor de opnames van een viertal teasers voor een Nederlandstalige remake van de horrorfilm ‘Tamara’ zijn we op zoek naar een actrice in de leeftijd van 20 t/m 25 jaar.

    De bedoeling van dit omvangrijke studentenproject is dat we door middel van het maken van een aantal teasers voor de film, waarvan het gehele script al wel af is, de aandacht trekken van geinteresseerden om het project op poten te gaan zetten. Dit betekent dus dat de teasers ingezet gaan worden als lokmiddel om de film daadwerkelijk op te gaan nemen. Houd er dus rekening mee dat deelname aan de teasers hoogstwaarschijnlijk ook betekent dat je de rol van Tamara speelt in de film als we die gaan opnemen volgend jaar! De teasers zullen tevens te zien zijn op Youtube en via een virale website die eind dit jaar opgezet gaat worden.

    De film ‘Tamara’ gaat over het schuchtere en verlegen muurbloempje Tamara dat in haar klas flink gepest wordt vanwege haar fascinatie voor hekserij en magie. Wanneer ze een kritisch artikel in de schoolkrant schrijft over drugshandel op school besluiten een aantal medeleerlingen, die hun handeltje verloren zien gaan, Tamara een lesje te leren. Dit gaat echter compleet mis wanneer Tamara door hun toedoen overlijdt.

    De leerlingen besluiten Tamara te begraven in een bos en zweren elkaar er nooit meer over te praten.

    Als de groep de maandag erna op school verschijnt slaat de schrik hen om het hart als niemand minder dan Tamara doodleuk het klaslokaal komt binnengelopen. Ze is alleen niet meer het schuchtere muurbloempje dat ze ooit was, maar is getransformeerd in een bloedmooie jonge vrouw die al haar charmes, en een flinke dosis hekserij, in de strijd gooit om keihard wraak te nemen op iedereen die haar kwaad heeft gedaan.

    We zijn dus op zoek naar een jonge actrice die het in zich heeft om de rol van Tamara op zich te nemen. In de teasers zul je zowel de rol van de schuchtere Tamara als de ‘femme fatale’ Tamara spelen. Om een idee te krijgen wat er ongeveer qua persoon verwacht wordt, kun je de Amerikaanse trailer van de film bekijken:

    Amerikaanse trailer Tamara

    Bedenk wel dat het Nederlandse script en het origineel op veel punten zullen verschillen en we open staan voor meerdere ‘soorten’ Tamara's. Dat wil zeggen, we zoeken geen kopie van de Amerikaanse Tamara en het maakt niet uit of je bijvoorbeeld blond-, donker- of roodharig bent, zolang je maar van jezelf weet dat je zowel een schuchter en verlegen meisje als een echte sexy femme fatale kunt spelen.

    Periode

    Ons doel op dit moment is om de teasers in de herfst van dit jaar op te nemen en dan volgend jaar zomer te beginnen met de opnames van de film.

    Wat bieden wij?

    Wij bieden een fantastische aanvulling op je CV en wie weet, als alles goed gaat, een hoofdrol in een Nederlandse horrorfilm.

    Omdat dit een studentenproject is is er voor de opname van de teasers helaas geen vergoeding mogelijk. Wel zullen de draaidagen compleet verzorgd zijn en wordt er met professionele apparatuur en professionele mensen gewerkt. Natuurlijk zullen de eventuele opnames van de film volgend jaar wel degelijk betaald worden.

    Reageren / meer informatie

    Reageren kan via e-mail: produtchmedia@gmail.com

    Ook voor meer informatie, zoals uitgebreide synopsis, draaiboek van de teasers of een kopie van het script van de film, kun je op dit adres terecht.

  • Samantha

    Hallo,

    Ik ben Samantha Spiering en 17 jaar oud, dat is wellicht te jong, maar proberen kan nooit kwaad.

    Het lijkt me een erg leuke rol, die van Tamara

    Ik ben geen professioneel actrice, maar ik zit op een jeugdtheaterschool en heb wel al zo'n 3/4 jaar toneelervaring.

    Het lijkt me gewoon een leerzame en leuke ervaring erbij,

    Als u interesse heeft kunt u me mailen

    Groetjes, Samantha Spiering

  • Medina Sharapova

    Hallo,

    Ik ben Medina Sharapova en 17 jaar oud.Maar over 3 maanden word ik 18!

    Ik heb heel lange donkere haar en witte huid.Het zit al een beetje eng uit.=)

    Dus het ijkt me heel leuk om Tamara te spelen!

    Ik heb al ervaring met rol die met magie te maken heeft.

    Ik had aantal keren een Boze Koninging gespeeld in een schooltheater.

    Dus ik zou het helemaal geweldig vinden om deze rol te spelen!Helemaal gratis!

    Het gaat niet om geld,maar om de kunst!

    Laat me maar wat weten,als u geintereseerd bent!

    Groetjes,Medina Sharapova.

  • Nathalie

    Ik heb wel belangstelling, ben alleen 29 jaar

    Deze zomer heb ik een korte film gespeeld, heb toneelervaring

  • naomi

    hoi

    ik ben naomi 22 jaar en geinteresseerd in het spelen van de rol Tamara. ik heb een ruime ervaring als het gaat om theater acteren. ik ben bekend met de stanislavski techniek en volg op het moment een cursus “ivana chubbuck methode.”

    naast mijn “day job” als pedagogisch medewerker zit ik bij een theatergroep die zich richt op interactief theater. ik heb door de jaren heen de meest uiteenlopende types gespeeld (in de meest uiteenlopende gezeldschappen en locaties) en geniet heel erg van het in de huid kruipen van een karakter en ben best wel perfectionistisch als het gaat om het goed neerzetten van een rol.

    met film acteren heb ik weinig ervaring. ik heb een keer meegedaan aan de afstudeerfilm van een filmacademie student maar dat is het dan ook. ik vind camera acteren wel heel interessant. het is zeker een tak van acteren die ik graag wil leren kennen.

    ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gegeven en hoop dat ik auditie mag komen doen.

    vriendelijke groet,

    Naomi veenhoven

  • RoxanneSchippers

    Hallo,

    Mijn naam is Roxanne Schippers en ik ben 19 jaar oud.

    Ik ben geinteresseerd in de rol van Tamara. Ik ben de laatste tijd veel bezig met drama en toneel en mijn uiteindelijke doel is dan ook om actrice te worden.

    Ik kijk zelf veel films en ook de film Tamara heb ik ooit gezien. Ik weet dus wat er van mij verwacht word en zou daarom graag wat van jullie horen.

    Om de kijken of ik de persoon ben die jullie zoeken laat ik mijn hyves profiel hier achter.

    www.roxxxxxxxx.hyves.nl

    Met vriendelijke groet,

    Roxanne Schippers

  • Majda

    Hallo ,

    Deze rol is voor mij op het lijf geschreven. Ik zie mezelf al helemaal van de lelijke stille eend tot in een prachtige kwaadaardige zwaan transformeren! Ik ben een jonge vrouw van (net) 22 jaar, en ik heb al wat acteerervaring. Ik heb in een musical de rol vertolkt van de liefdesgodin Afrodite. Voor deze rol moest men ook een zekere hoogte van charmes een aantrekkingskracht bezitten. Het lijkt me geweldig om weer in de rol te kruipen van iemand die alle mannen om haar vingertje kan winden (en in dit geval deze vervolgens geweldadig te kunnen vermoorden! Heerlijk!). Het spreekt mij enorm aan om het contrast van ‘stil en lelijk’ naar ‘aanwezig en mooi’ te spelen. Het feit dat Tamara vervolgens ook nog eens allemaal mensen mag gaan afmaken, maakt deze rol voor mij alleen nog maar interresanter, want ik denk dat iedereen wel eens ‘the bad guy’ heeft willen spelen. En ik dus ook.

    Hier nog kort enkele informatie over mij:

    Ik studeer tweedejaars recht aan de universiteit van Tilburg. Mijn hobbys zijn oa dansen (ik geef daarom ook dansles aan jonge meisjes) zingen, make-uppen, schilderen, gezellig stappen en natuurlijk acteren. Over mijn uiterlijk: blank, lang bruin haar, grote bruine ogen, slank en welgevormd figuur.

    Dit is de eerste keer dat ik op zo'n advertentie reageer, dus mocht ik nog essentiële informatie vergeten zijn, dan hoor ik dat graag via de mail.

    Groetjes,

    Majda

  • Fatma

    Hallo,

    Ik wil me graag aanmelden voor een casting.

    Waar vinden de opnames plaats?

    Groetjes,

    Fatma Ar

  • Sanne

    Hallo,

    Ik zag uw advertentie op http://acteurs-gevraagd.startpagina.nl en vroeg me af af er nog naar een Tamara werd gezocht?

    Mijn naam is Sanne Poppeliers en ik ben 19 jaar. Vandaar ook mijn volgende vraag. Maken jullie daar een uitzondering voor?

    mvg Sanne

  • Melissa

    Ik vroeg me af of jullie nog een actrice zochten?

    22 jaar

    Dik blond lang haar

    blank huidskleur

    blauwe ogen

    1,78 m

    Met vriendelijke groet,

    Melissa