acteurs gezocht

  • Steven

    Hey mensen,

    ik zoek acteurs voor mijn filmproject ‘The Eyes Of The Night’. Dit is een low- to no-budget project, dus ik kan geen acteurs betalen, maar dit is voor mensen die dit voor hun eigen portfolio willen doen en voor de ervaring. Ik studeer op dit gebied en werk er al freelance in en de film zal ook gemaakt worden met mensen die ervaring hebben met hun werkzaamheden. De film is een verhaal dat waaraan ik een aantal jaar geleden begon te schrijven, en deze wil ik eind dit jaar beginnen te verfilmen, op eigen houtje. Wat er hierna mee gaat gebeuren is afhankelijk van het resultaat, maar ik ga voor kwaliteit!

    Aan wat voor films moet je denken hierbij? Dingen als bijv. Pulp Fiction, From Dusk Till Dawn, Taxi Driver, Desperado series, de Grindhouse films, Boondock Saints e.d.

    Ben je geinteresseerd of wil je meer weten mail ons dan!

  • marco

    Hoi,

    ben geinteresseerd in auditie voor jullie project, maar aangezien ik ook een ander project heb lopen tot eind november wil ik graag eerst weten wanneer e.e.a. gepland staat?

    Groeten,

    Marco (m/34/ervaring met theater)

  • Dana V.C.

    hey,,

    Ik ben Dana V.C. en ik ben 15 jaar.

    Ik zou wel willen meedoen maar daarover heb ik nog een vraagje.

    Waar en wanneer is het te doen?

    Ik zit ook nog op school en ik zou willen weten of ik het zou kunnen combineren.

    Ik acteer heel graag en zou dus ook wat ervaring willen opdoen.

    Groetjes Dana

  • malissa

    hallo

    ik ben malissa

    21 jaar

    en ik acteer heel erg graag

    ik heb al wat ervaring opgedaan

    en het lijk me leuk om hiermee me ervaring wat optedoen

    maar heb even een vraagje

    waar word het opgenomen?

    alvast bedankt

    groetjes malissa

  • Soray

    Beste Steven,

    Ik heb interesse in de film, wil je me mailen, dan kan ik ook foto;s sturen en verdere info aan je vragen.

    GroetjesSoraya

    23 jaar.

  • Esther

    Hallo,