Amateur-acteurs gezocht m/v (bijverdienste)

  • Crisicom

    Wegens grote toename van diverse trainingen waarbij acteurs en Lotusslachtoffers van Crisiact (eigen acteursgroep van Crisicom) worden ingezet zijn wij op zoek naar talentvolle amateur-acteurs m/v (bijverdienste). Een aantal uren doordeweeks beschikbaar zijn is een voorwaarde. De inzetten vinden grotendeels plaats in Amersfoort, op het Praktijkcentrum Crisismanagement en Bedrijfshulpverlening, maar vinden (in overleg) ook door het hele land plaats.

    Crisicom staat voor crisismanagement, risicobeheersing en communicatie. Met een onderscheidende manier ligt de focus op de dagelijkse praktijk. Realistische voorbeelden in herkenbare situaties en waarbij gebruik wordt gemaakt van diverse theatertechnieken. Belevingsgericht trainen met inzet van acteurs en Lotusslachtoffers uit eigen acteursgroep. Crisiact, bedreven in beleven.

    Op woensdag 27 januari van 19.30-22.00 uur wordt een (gratis) voorlichtingsavond gegeven op het Praktijkcentrum voor Crisismanagement en Bedrijfshulpverlening in Amersfoort.

    Klik hier voor meer informatie op onze website.

  • Aliriza

    ik meld mij aan voor een Amateur-acteurs.

    u mag mij mail sturen. voor een verdere procedure..

    Mvg, Aliriza

    tel nummer 0643926043

  • Samar

    .

  • karin bakker

    Ikwil mij graag opgeven.

    Ik hoor graag van U.

    mvg

    Karin Bakker

  • Gertom de Beer

    Ko van Dijk-achtige knorrepot, sterk karakter, 63 jaar. Blijft onder alle omstandigheden zich zelf. Houdt van optreden, maar is ondanks alles absolute teamplayer. Was/(is) 40 jaar actief journalist geweest maar een beetje met de VUT gegaan vanwege boerderijtje aan de Waal. Zoekt uitdaging weer op. Met name in lange strenge winter. Is overigens type ‘blijvertje’ als hij het ergens naar z'n zin heeft. Dat was bij de Hilversumse omroep bijvoorrbeeld 32 jaar. Heeft iets op tonelerigs op dvd dus kan men kijken of het wat is. Wel aan, we zullen zien, we zullen zien……

  • marijke Ontskul

    Beste medewerker van Crisicom,

    Ik zag jullie berichtje op de startpagina van ‘acteurs gevraagd’.

    hebbe jullie nog acteurs nodig?

    Ik kan mijn CV opsturen.

    M vr groet, Marijke Ontskul

  • Crisicom

    Crisicom:

    De oproep is van januari 2010 en momenteel hebben wij geen vacatures voor trainingacteurs/amateur-acteurs.

    Hartelijk dank voor de getoonde interesse.

  • kees de groot

    hallo

    ik wil me graag op geven want ik wil graag acteur worden

    het lijkt me heel interesant

    u kunt mij berijken via onderstaand telefoon nummer

    ik hoop u voldoende gehebben informeert

    met vriendelijke groet cornelis kees de groot

    06-50218285