zeemeermin gezocht

  • stephan

    Voor de piratenkindershow ben ik op zoek naar een zeemeermin! Zie voor meer info www.kapiteindeslimme.nl

    De rol waar het om gaat moet deels nog worden uitgewerkt, zodat deze voor deel naar jouw wensen en mogelijkheden kan worden aangepast.

    Nu gaat het om ongeveer 2 optredens per maand, maar het zou wellicht een leuke aanvulling ook voor jou kunnen zijn.

    Voor mij is wel belangrijk dat de eventueel te beginnen samenwerking voor langere tijd is…

    Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.

    Hartelijke groet, Stephan Lamers

  • Florens

    Haaj, mij lijkt het erg leuk, ik ben 17 jaar en ik kom uit Den Haag

    Florens Potter

  • juliska

    Hallo Stephan.

    Wellicht ben ik de zeemeermin die je zoekt.

    Naast toneelspelen houd ik ook van zingen en ik schrijf liedjes en speel piano.

    De afgelopen jaren heb ik o,.a. gewerkt met verschillende leeftijdsgroepen kinderen die ik toneelles heb gegeven. In schooljaar 2009-2010 heb ik o.a. met een groep jongeren op de jeugdheaterschool van het Elckertheater een musical op de planken gebracht..

    Het is voor mij nu weer eens tijd zelf weer meer te gaan spelen, em mionder les te geven/te regisseren. Kindertheater is wat me het meest aantrekt.

    je lunt mij bereiken op 0204976043, of mailen naar juliskayonne@jhotmail.com.

    Met vriendelijke groet,

    Juliska.

  • Myrte

    Hoi,

    ik ben Myrte Ouwerkerk, 17 jaar.

    Het lijkt mij heel erg leuk om dit te doen.

    Ik heb al veel acteer ervaring zowel film als musical.

    Ook heb ik 2 jaar een opleiding voor film regie gevolgd en scenario, het uitwerken van rollen vind ik erg leuk om te doen!

    Voor meer informatie zou ik mij CV kunnen sturen.

    Met vriendelijke groeten,

    Myrte Ouwerkerk

    knip_oogje@hotmail.com

  • natascha

    Hallo,

    Ik ben Natascha Stasse, ik ben 17 jaar en woon in Nieuwendijk(Noord-Brabant). Zou dit heel graag willen doen, ik vind het leuk om voor kinderen op te treden, maar ligt er wel aan hoe het dan met het vervoer gaat.

    Mijn ervaringen zijn:

    2 fotoshoots(1 voor in het meidenblad de girlz, en 1 voor een casting.)

    2 audities gehad

    musical groep 8

    figurant in de kinderserie XMIX

    Drama les op de middelbare school.

    figuratie reclame filmpje voor een school in tilburg

    Ik doe nu een opleiding verzorging VMBO tot mijn grote spijt en daarom wil ik straks over een jaartje MBO Theateropleidiing gaan volgen.

    Heeft u intresse in mij?,

    dan kunt u mij bereiken via mail/msn dat is:

    natascha.stasse@hotmail.com

    KIJK OOK EENS OP www.nataschastasse.webs.com dat is mijn eigen site.

    gr natascha

  • Amber

    hallo ,

    ik zou graag de rol van de zeemeermin willen hebben

    ik weet dat ik laat ben maar misschien is het nog niet te laat

    ik ben wel 12

    jullie kunnen mij bereiken op 0620525986

    of ambertwares@live.nl

  • yeshica

    hallo

    ik wil hier wel aan mee doen

    ik heb al best wel veel evaring

    groetjes yeshica

  • celesta

    hallo

    ik ben celesta ik ben 12 jaar en ik zou het leuk vinden om mee tedoen met jullie voorstelling.

    ik wil heel graag actrice worden dus is dit mischien een goede 1ste start:)

    nou ik hoor het wel (hoop ik)

    en oja ik ben niet zo heel groot want ik ben klein voor mijn leeftijd, en ik word 16 januari 13, dat zeg zeg ik ff want mischien zoeken jullie iemand van 13 jaar en ouder of jonger dan 12/13

    vriendelijke groetjes celesta:)

  • Gerben

    Geachte meneer/ mevrouw

    Op onze talenten website zijn verschillende talenten te vinden in verschillende disciplines.

    Wanneer u zich gratis aanmeld bij ons kunt heel makkelijk een zoekertje plaatsen gericht op de categorie die u wilt bereiken.

    Deze service is altijd gratis. U hoeft zich alleen aan te melden op de site van www.talstars.nl onder de knop “ IK ZOEK TALENT”

    Erg handig wanneer u in de toekoms weer naar nieuw talent zoekt.

    Mocht u hierover vragen hebben dan beantwoord ik ze graag voor u.

    namens het team van talstars.nl

    Gerben Wiersma