Beginnende acteurs gezocht

  • Claudia Lucke

    Beste,

    Ik ben recruiter bij Square Melon en wij zijn op zoek naar beginnende acteurs om te kunnen inzetten in onze promotie activiteiten. Square Melon creëert massa one-on-one experiences en conversaties tussen merken en consumenten.

    Wij werken voor verschillende A-merken. Een van deze merken betreft een drankmerk waarbij wij middels een act in het uitgaansleven het product onder de aandacht willen brengen.

    Wij zijn hiervoor op zoek naar een man van minimaal 24 jaar die leuk bij wilt verdienen en het uitgaansleven middels een act op z'n kop zet.

    Voor meer informatie kan je contact opnemen met claudia.lucke@squaremelon.nl

    Met vriendelijke groet,

  • Chris Schöndorfer

    Beste Claudia,

    Ik heb uw oproep voor beginnende acteurs gelezen, ik ben hier zeer in geinteresseerd.

    Mijn naam is Chris Schöndorfer en ik ben 26 jaar oud, ik studeer voltijd aan de hogeschool van Nijmegen.

    Ik ben een jonge spontane jonge en beschik over goede communicatieve vaardigheden.

    Graag hoor ik van u.

    Met vriendelijke groet,

    Chris Schöndorfer

  • jerry de boer

    Geachte heer of Mevrouw,

    Met deze reactie geef ik aan geinterreseerd te zijn.

    Vriendelijke groet

  • Gerben

    Geachte meneer/ mevrouw

    Op onze talenten website zijn verschillende talenten te vinden in verschillende disciplines.

    Wanneer u zich gratis aanmeld bij ons kunt heel makkelijk een zoekertje plaatsen gericht op de categorie die u wilt bereiken.

    Deze service is altijd gratis. U hoeft zich alleen aan te melden op de site van www.talstars.nl onder de knop “ IK ZOEK TALENT”

    Erg handig wanneer u in de toekoms weer naar nieuw talent zoekt.

    Mocht u hierover vragen hebben dan beantwoord ik ze graag voor u.

    namens het team van talstars.nl

    Gerben Wiersma

  • cilesun sirin

    Ik zal graag willen acteren

  • Taco Jansen

    Dag miss Claudia Lucke,

    Uw Achternaam suggereert het wellicht al, ik voel me erg lucky vandaag. Via deze weg wil ik mijzelf opgeven als beginnend acteur.

    Ik ben 32 jaar jong een charmant voorkomen (heb ik me laten vertellen) en communicatief erg sterk. Ook beschik ik over een fantastisch improvisatie vermogen en ben ik in staat om middels mijn emphatisch vermogen me goed in te leven in verschillende karakters. Verder heb ik geen 9-17 mentaliteit en ben ik zeer flexibel inzetbaar.

    Ik hoop spoedig op een positieve reactie.

    vriendelijke groet van Taco Jansen

    p.s. wanneer u mij een mailtje stuur kan ik u mijn foto en persoonlijk profiel/CV toemailen.