Gezocht voor een zeer exclusieve datingservice voor (hoog opgeleide) vrouwen:

- intelligente, representatieve en goed uitziende mannen tussen 18 en 27 jaar

- charismatische hoog opgeleide mannen van diverse nationaliteiten tussen de 28 en 50 jaar

Deze datingservice Huur een Heer is voor (hoog opgeleide) vrouwen die voor gelegenheden waarbij ze een partner nodig hebben, maar niet voorhanden is, een man kunnen inhuren. Bijvoorbeeld voor zakendiners, openingen, tentoonstellingen of om hun ex of vriendinnen jaloers te maken. De datingservice is uitgegroeid tot de grootste dienst in zijn soort. Als gevolg van dit succes, zijn we op zoek naar nieuwe mannen om onze snel groeiende klantenkring te bedienen. We hebben een strenge selectie, maar als je eenmaal bij ons team hoort staan er goede verdiensten tegenover!

De meeste van onze mannen zijn helemaal weg van hun werk. Ze hebbe n de mogelijkheid om bijzondere en interessante mensen te ontmoeten, ze bezoeken verschillende plaatsen, klassen, scenario's en maken deel uit van unieke evenementen. Veel mannen gebruiken hun riante salaris voor dingen die ze altijd al wilden doen. Sommige mannen gebruiken het als parttime baan en anderen gewoon om plezier te hebben. Wat is jouw reden?

Ben je comfortabel met onze verwachtingen? Stel jezelf de dan volgende vragen:

Heb ik een goede persoonlijkheid? Ben ik bereid om in alle situaties in mijn rol te blijven?

Heb ik het in me om een vrouw de hele avond te vermaken?

Ben ik welgemanierd, goed uitziend, representatief en in goede vorm?

Ben ik bereid om te reizen rond mijn omgeving voor een ontmoeting met klanten?

Is mijn persoonlijke leven geschikt voor dit soort activiteiten?

Kan ik een geheim bewaren? (ivm geheimhouding)

Als je eerlijk “ja” kan antwoorden op al deze vragen, m ag je contact met ons opnemen.

Stuur een e-mail met jouw contactgegevens, leeftijd, woonplaats, cv en foto’s naar: info@smartkitten.com en wellicht nodigen wij jou uit voor een intake gesprek.