met spoed actrice gezocht met ervaring met kids

  • Gijs

    voor een Basis school in Hilversum zijn we opzoek naar een actrice in de leeftijd 19 tot 26 jaar. voor 19,20 en 21 sept 2011

    Als actrice ga je 3 dagen mee op schoolkamp maar dan in een rol samen met twee bekende acteurs.

    je speelt een cluedo achtig spel wat het thema samenwerking als hoofdmoot draagt

    kinderen zullen niet weten dat je actrice bent maar wel op het laatst wordt er vertelt dat ze allemaal in het ooitje zijn genomen.

    als het spel niet wordt gespeeld op sommige momenten dan ben je gewoon begeleider

    spreekt dit jouw aan en vindt je het leuk om voor een kleine onkosten vergoeding 3 dagen lang met te gekke leerkrachten en twee super gezellige acteurs

    een rol te spelen waar je je hele leven nog aan gaat denken

    stuur dan je gegevens ,werk ervaring, motivatie en foto's naar gijsvangelderen@hotmail.com

    p.s je moet wel een verklaring van goed gedrag hebben

    met vriendelijke groet Gijs van Gelderen

  • Gerben

    Geachte meneer/ mevrouw

    Op onze talenten website zijn verschillende talenten te vinden in verschillende disciplines.

    Wanneer u zich gratis aanmeld bij ons kunt heel makkelijk een zoekertje plaatsen gericht op de categorie die u wilt bereiken.

    Deze service is altijd gratis. U hoeft zich alleen aan te melden op de site van www.talstars.nl onder de knop “ IK ZOEK TALENT”

    Erg handig wanneer u in de toekoms weer naar nieuw talent zoekt.

    Mocht u hierover vragen hebben dan beantwoord ik ze graag voor u.

    namens het team van talstars.nl

    Gerben Wiersma

  • Lara Marcus

    Ik heb zeer interesse. Ik werk in een kinderdagverblijf als pedagogisch werker. Ik heb dus hier mijn diploma voor en kan dus goed met kinderen omgaan.

    Ik hoop van u te mogen horen.

    Mvg,

    Lara Marcus