Start "Acteerlessen" in november!

  • Theaterproducties & Toneelschool "Het Hof"

    Aankomend november gaan we weer van start met dé “Acteerlessen”!

    In een cursus van 7 of 14 weken zul je de basis aangereikt krijgen voor het acteerwerk. Dit doen we aan de hand van de 12 stappen, fasen, die je in elk script of verhaallijn kunt vinden. Ook het karakter van de personages die je nu en in de toekomst wellicht zult gaan spelen kun je ondersteunen met deze fasen.

    Aan het einde van de cursus ontvang je een certificaat van deelname met daarbij een persoonlijk advies. Het maximaal aantal deelnemers per groep waar wij mee zullen gaan werken zal 8 personen zijn. Dus wees er snel bij want vol = vol!!

    Voor meer informatie bel 074-2568117 of neem een kijkje op de website. Ook kun je een mail sturen naar info@hethof.info.

    Met vriendelijke groet,

    Wout Hofstede

  • Lise drijver

    Hoi ik ben lise en ik wel graag acteerlessen volgen,

    maar hoeveel kost dat dan, en waar en wanneer is het precies??

    Groetjes lise

  • celtjee

    heey

    ik wil heel graag mee doen want ik hou van acteren maar is het al vol?

    zo ja dan vind ik het heel jammer want ik wil heeeeel graag actrice worden.

    vriendelijke groetjes celesta:)

  • Tanne Schuiling

    Hoi,

    Ik doe ook graag mee aan deze acteerlessen :). Ik heb me een tijdje geleden al ingeschreven via de website

    Maar ik heb er daarna niets meer van gehoord… Is er ook een minimum leeftijd? En op welke dag en tijd is het precies?

    Groetjes Tanne

  • Theaterproducties & Toneelschool "Het Hof"

    Dag Lise,

    De Acteerlessen beginnen weer vanaf 6 februari. Als je een jongere bent dan kun je zelf al aankomende zaterdag beginnen!

    Het is in Enschede bij Prismare.

    De kosten zijn €210,=

    http://acteren.startpagina.nl/prikbord/read.php?124,15005081 Is een link waar de nieuwe oproep geplaatst is.

    Groeten,

    Wout

    074-2568117

  • Theaterproducties & Toneelschool "Het Hof"

    Dag Celesta,

    De Acteerlessen beginnen weer vanaf 6 februari. Als je een jongere bent dan kun je zelf al aankomende zaterdag beginnen daar zijn nog een aantal plaatsen vrij!

    Het is in Enschede bij Prismare.

    De kosten zijn €210,=

    http://acteren.startpagina.nl/prikbord/read.php?124,15005081 Is een link waar de nieuwe oproep geplaatst is.

    Groeten,

    Wout

    074-2568117

  • Theaterproducties & Toneelschool "Het Hof"

    Hoi Tanne,

    Ik zie je zaterdag! Heb je er al zin in!? Ik ga je een mail sturen met wat je in de eerste les kan verwachten. Zoals gezegd beginnen we om 10:00.

    Groeten,

    Wout