Acteurs en Actrices gezocht.

  • Aniek Konings

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar spelers voor een serie op Youtube. Laat het feit dat ik veertien jaar ben je niet afschrikken, ik maak professionele scripts en weet wat ik doe. Het zou fijn zijn als je dichtbij Oss woont, of op zijn minst in Noord-Brabant. De filmpjes zou je kunnen gebruiken om te laten zien hoe je acteert, zo krijgen anderen een indruk van je mogelijkheden.

    Het verhaal draait om een dievegge die ondanks haar klunzigheid altijd wegkomt met improvisatie. Ze houdt van geld en het maakt haar niet uit hoe ze het krijgt, als het maar uiteindelijk in haar bezit is. Een jonge, vrij nieuwe agent krijgt de opdracht haar te arresteren. Dit blijkt moeilijker te zijn dan hij eerst dacht. Ook krijgt hij te maken met corruptie. Een beruchte crimineel koopt de hele politiesector om en heeft alle touwtjes in handen. Uiteindelijk moet de agent met de dievegge samenwerken om de échte slechterik achter tralies te plaatsen.

    De rollen (momenteel, het kunnen er altijd meer worden.)

    Clara Durand/de dievegge wordt gespeeld door mij.

    Karin Jansen/de assistente van de dievegge

    Peter de Groot/onervaren politieagent waar het om draait

    Linda de Groot/misdaadfotografe én zus van Peter

    Jim Spijkers/assistent van Peter

    Giovanni Gonzales/invloedrijk crimineel meesterbrein

    Karel Smits/Peter's baas

    Interesse? Mail naar dit adres: aniek1311@gmail.com

  • Gerben

    Geachte meneer/ mevrouw

    Op onze talenten website zijn verschillende talenten te vinden in verschillende disciplines.

    Wanneer u zich gratis aanmeld bij ons kunt heel makkelijk een zoekertje plaatsen gericht op de categorie die u wilt bereiken.

    Deze service is altijd gratis. U hoeft zich alleen aan te melden op de site van www.talstars.nl onder de knop “ IK ZOEK TALENT”

    Erg handig wanneer u in de toekoms weer naar nieuw talent zoekt.

    Mocht u hierover vragen hebben dan beantwoord ik ze graag voor u.

    namens het team van talstars.nl

    Gerben Wiersma