GEZOCHT: Acteurs/actrices/(edel) figuranten

  • Haus of Kaffee

    Voor een nieuw Nederlands filmproject zijn we op zoek naar verschillende acteurs, actrices en (edel)figuranten!

    De film wordt in delen opgenomen, verspreid over enkele maanden. Als je wilt meespelen als acteur/actrice (vaste rol), doe je dat dus voor een langere periode!

    We zoeken voor deel 1:

    MANNELIJKE ACTEURS

    - man (ongeveer 60 jaar) (2x)

    - man (ongeveer 50 jaar)

    - jongen (ongeveer 20 jaar)

    VROUWELIJKE ACTEURS

    - vrouw (ongeveer 45 jaar)

    - vrouw (ongeveer 35 jaar)

    - meisje (ongeveer 18 jaar) (2x)

    EDELFIGURANTEN

    - vrouw (ongeveer 25 jaar)

    FIGURANTEN

    - mannen/vrouwen (volwassenen, verschillende leeftijden)

    - jongens/meisjes (verschillende leeftijden)

    Omdat het een low-budget productie is, kunnen we helaas geen (reis)vergoeding bieden; wel een leuke ervaring op een filmset!

    OM TE REAGEREN OF VOOR MEER INFORMATIE, STUUR EVEN EEN EMAIL NAAR: hausofkaffee@live.nl

  • jo-ann

    hoi

    waar vinden de opnamens plaats?

  • Mirea

    Hoi,

    Ik zou graag mee willen spelen als figurant. Ik ben 13 jaar. Alleen ik wil eerst weten; waar, wanneer en hoe laat.

    Ik zou het graag willen.

    Groetjes,

    Mirea

  • myrthe

    hoi,

    paar vraagjes… waar gaat het over en wanneer worden de audities gehouden?

    groetjes,

    myrthe

  • Gerben

    Geachte meneer/ mevrouw

    Op onze talenten website zijn verschillende talenten te vinden in verschillende disciplines.

    Wanneer u zich gratis aanmeld bij ons kunt heel makkelijk een zoekertje plaatsen gericht op de categorie die u wilt bereiken.

    Deze service is altijd gratis. U hoeft zich alleen aan te melden op de site van www.talstars.nl onder de knop “ IK ZOEK TALENT”

    Erg handig wanneer u in de toekoms weer naar nieuw talent zoekt.

    Mocht u hierover vragen hebben dan beantwoord ik ze graag voor u.

    namens het team van talstars.nl

    Gerben Wiersma

  • Eva Peeters

    mijn naam is Eva Peeters en ik ben 14 jaar oud. ik kom door mijn leeftijd niet in aanmerking voor de hoofdrollen, maar het lijkt me wel leuk om een figurant te zijn, om ervaring op te doen.

    groetjes

  • neele velden

    beste mevrouw/meneer,

    mijn naam is neele velden en ben 18 jaar oud.

    ik zou graag mezelf aanmelden voor de rol van het 18 jarige meisje.

    ik heb geen ervaring met filmen of acteren. ik hen op school in drie musicals gespeeld en ik

    heb er zo van genoten om gewoon op het podium te staan. het spelen van een rol het inleven

    in een totaal anders persoon. ik zie dit als een kans en zou die graag willen benutten.

    ik weet niet of je er auditie voor moet doen wat ik wel aanneem. mocht ik op auditie komen en niet door

    gaan, zou ik als het kan wel een figurante rol willen spelen. maar ik hoop natuurlijk op de rol van het 18 jarige meisje.

    ik hoop op een spoedige reactie.

    met vriendelijk groet,

    neele velden

  • neele velden

    nog even een paar vraagjes.

    waar en wanneer word het gefilmd?

    waar, hoe laat en wanneer zijn de audities?

    groetjes,

    neele velden

  • janne

    hallo,

    mijn naam is janne van der end en ik wil al heel lang actrice worden ik ben pas 15 maar word vaak veel ouder ingeschat door mijn lengte ( 1,80) ik volg op dit moment een toneel curses

    laat maar weten als je interesse hebt

    janne3141@hotmail.com