Kans op figurantenrol in GTST

  • Lisa van Sijll

    Hallo,

    Ik weet niet of dit aanbod nog geldt..

    Maar ik zou als het nog kan, mij hier zeker voor in willen schrijven!

    Al mijn hele leven ben ik bezig met acteren, en mijn droom is om in GTST te mogen spelen of in een andere reality soap!

    Hopelijk geldt dit alles nog, en kunt u mij verder helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Lisa van Sijll

    06-27855734

  • Chantal van der Straeten

    Hallo,

    Ik ben Chantal en ik ben 14 jaar.

    Mij lijkt het super leuk om een figurante rol te spelen in GTST ik vind het echt een super leuke serie.

    Ik heb niet echt ervaring met acteren behalve dan mijn schoolmusical in groep 8, daar had ik wel de hoofdrol.

    Ik speel ook piano en zing.

    Later wil ik ook iets met acteren doen en ik wil ook in Amerika gaan wonen.

    Groetjes Chantal van der Straeten

  • Mustapha EL Maanni

    Hoi,

    Mijn naam is Mustapha EL Maanni. Ik kijk zelf al 11 jaar naar GTST, Ik ben zelf 16 jaar. Acteren lijkt me leuk om te doen, omdat ik vaak naar interviews kijk die jullie nemen met GTST acteurs en ik zie en hoor hoe leuk ze het hebben bij GTST, en ik vind het ook gewoon leuk om het te doen, het is droom die uit komt, als ik kan acteren bij GTST.

    Gr,

    Mustapha EL Maanni

  • stefan

    Halllo,

    ik ben 23 jaar en ik vind het altijd leuk om te acteren, ben zelf nu ook bezig met drama acteren en zelf vind ik dat je daar veel leuke dingen mee kan doen.

    Zelf heb ik niks met GTST maar het acteren zelf ben ik dol op.

    Groeten,

    Stefan

  • Esmee Brand

    Hallo,

    ik weet niet hoe oud je moet zijn om te figureren, maar ik ben 13 en ik zou graag 1 keer in gtst willen figureren dat zou echt geweldig zijn als dat kon.

    xxx esmee

  • amanda

    ik ben amanda en ik ben 12 jaar ik zit all 4 jaar op tonnel en ik wil er meer mee doen

    ik ben 1meter 65 en bruin haar en bruine ogen

    ik hoop nog iets van jullie te horen te krijgen

    groetjes,amanda

  • ruben

    ik hou ervan om mezelf te zien op televisie en ik vind het erg leuk om en kans te maken in gtst

  • Danielle van Ophoven

    Hallo,

    Zijn er nog plaatsen over als figurant in gtst?

    Ik hoor het graag van u.

    Mvg, Danielle v. Ophoven

  • Arjan in 't Ven

    Goedemiddag,

    Ik ben een acteur bij een amateur toneelvereniging in Tilburg. Ik speel nu ruim 6 jaar in verschillende stukken. Zo heb ik bij 'ToBe" te Dordrecht gespeeld in musicals voor kinderen, een monoloog, maar ook stukken voor volwassenen. Drie jaar geleden ben ik begonnen bij toneelvereniging club de la scene te Tilburg. Hierbij heb ik verschillende rollen gespeeld. In mijn werk (onderwijs) speel ik ook vaak kleine rolletjes.

    Ik zou graag een keer een figurantenrol willen vervullen bij GTST. Daar dit een langgekoesterde droom van mij is. Op de site www.toneelverenigingclubdelascene.nl kunt u stukjes zien, waarin ik speel.

    Met vriendelijke groet,

    Arjan in 't Ven

  • Pezarro

    Hallo,

    Het lijkt mij heel erg leuk om is te figureren in gtst hopelijk wordt ik daar voor uitgekozen.

    Groetjes K. Pezarro